czwartek, 1 sierpnia 2013

[Motoryzacja]Konkurencja pomiędzy Wrocławiem a Krakowem

Karol: Hej! Chcesz może jechać nad jezioro w weekend? Pogoda jest wyśmienita na taki wyjazd. Weronika: Może weźmiemy znajomych? Skontaktować się z kimś? Z kim? Może zadzwonić do Jarka? Karol: Myślę, że można zadzwonić do Kuby, Kaśki, Anety, Jarka oczywiście. Jest szansa, że Krzysiek chętnie się wybierze i jego dziewczyna też. Ona ma siostrę Elę, która też lubi takie wyjazdy. Weronika: Musielibyśmy jechać minimum dwoma samochodami. A ponoć szyba w samochodzie Kuby, jest poważnie uszkodzona. Karol: Tak, racja! Chyba jakiś kamień uderzył mu w szybę i teraz próbuje znaleźć dobry warsztat. Weronika: Chyba znam kogoś, kto może mu pomóc. Zadzwonię do mojej koleżanki, ona zna kilka osób, które mają do czynienia z motoryzacją. Karol: A no tak, ja też przecież mam numer do takiej osoby. Mój ojciec ma kumpla, który sprzedaje szyby samochodowe Wrocław ma dużo takich sklepów. Weronika: Ciekawa jestem ile kosztuje wymiana szyby Kraków chyba sobie policzy drożej, niż Wrocław. Może lepiej zadzwonię, do tych moich znajomych. Dobra. To ja dzwonię do Kuby. Zapewne dalej nic nie zrobił z tym faktem. To taki typ człowieka. Będzie mówił, że tu i ta ma za daleko. Weronika: Ok, to ja idę, to do zgadania. Tags:auto szyba, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz